Blubb...

Nu var det ett tag sen jag skrev känner jag. Så det är väl dags att kladda ner några rader..

Snart får jag hem mina älskade bäbisar. Mamma ska flytta och kommer att bo på andra våningen.
Då Mamma inte vill stänga in dom i en trea blir det istället jag som får stänga in dom i en etta.. Men det är ju mina katter så..
Så förhoppningsvis hinner jag med att kastrera dom stackrarna innan dom blir innekatter.
Trots omständigheterna så ska det bli super härligt att få hem dom. Jag saknar ju mina bäbisar.

Skulle behöva dina kloka ord och din förmåga att få mig tillbaka till "verkligheten"




Well I’m not paralyzed, but I seem to be struck by you
I want to make you move, because you’re standing still
If your body matches what your eyes can do
You’ll probably move right through me on my way to you


Jag kan inte trolla.. hur mkt jag än skulle vilja. Och tro mig jag vill kunna.
Tänk om jag kunde få mig själv att tänka på ett annat sätt utan att behöva tänka två gånger.
Om jag kunde sluta med dessa självdestruktiva dumma jävla ideér, som inte bara skadar mig utan även dom i min närhet.
Om jag kunde förstå att det faktiskt finns några få människor som är ärliga och som inte är ute efter att skada mig.
Om jag kunde....sluta vara så förbannat jävla rädd hela jävla tiden och våga lita på att det kan gå åt andra hållet...
Tro mig.. jag vill kunna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback