Kaffebrun

Gårdagen började precis som dom flesta andra mornar.Jag klev upp, tog mig in i köket och knäppte på kaffebryggaren. I väntan på kaffe så klädde jag på mig och tände lite ljus för att få upp lite värme i mitt kalla kök. När jag hade kaffet i koppen så tände jag morgonciggen och gav mig på korsordet. När jag satt där och såg väggen framför mig så tröttnade jag! Tapeterna var så vidrigt fula. En gång i tiden har dom nog vart vita, men nu var dom spygråa. Dessutom har min kära syster lyckats spilla rödvin på ett ställe som jag hade mitt framför ögonen.
Så därför målade jag om! Nu är det istället kaffebrunt, så nu kan jag sitta i köket utan at behöva få kräkkänslor! :)


Mm.. Gott kaffe och skjuts.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback