Vanligt..

Ja, jag tänkte jag skulle försöka mig på ett "vanligt" inlägg. På begäran från Carrol :)

Är på jobbet.. stressigt som fan. jätte mycket att göra.
Om det är nån som läser och är intresserad av att jobba i 2 veckor, så hör av er!!!

Har mammas lilla trasselsudd hemma nu medans mamma är i Uppsala.
Men jag har knappt märkt av honom,han är ju så lugn.
Sen har ju Carrol vart hemma på dagarna, så inte ens lunchpromenader har jag behövt vart ut på :P
Men idag kommer dom och möter mig här utanför så jag gissar att dom släpar med mig på en promenad innan jag får gå hem och äta :P

Sen vore det ju bra om folk kunde göra vad dom säger att dom ska göra..
Istället för att sätta andra i klistret..
Ovilja och djävulskap är vad det är..

Nej nu lunch!

Kommentarer
Postat av: Anki

Jag håller m carrol :) nu kan man förstå va du skriver :P Kram på dig!

2009-06-04 @ 13:13:45
URL: http://cutecherry.zoomin.se
Postat av: Amelie

Vart jobbar du nu??

2009-06-15 @ 23:09:23
URL: http://ameliegrym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback