Regn..

Vilket trevligt väder vi har.. nej!
Men det brukar gå lättare på jobbet när det är sånt här väder, inte lika lockade att gå ut och röka.

Gårdagens inlägg blev ju lite märkligt. Som Sara skrev, lätt förvirrande :)
Det berodde på att jag hade skrivit ett jätte långt inlägg om tusen saker, men när jag skulle spara det så bara försvann det, hux flux! Då blev jag iriterad och orkade inte skriva om hela inlägget igen.

Ikväll blir det Kharma och lyssna på Maria. Hon ska tävla i Karaoke finalen :)
Innan det ska jag förhoppningsvis träffa Tessan, det var länge sen nu känns det som. Så det är välbehövligt!
Nu blir det ju som i förra inlägget, det som försvann. En hel massa onödig information. Jag har aldrig riktigt förstått det här med att skriva om mig själv och vad jag gör och ska göra. Vem vill läsa om det? Men eftersom jag gör det på mina vänners begäran så finns det ju tydligen någon iallafall då.. haha!


Kommentarer
Postat av: Köttbiten

Försvann hux flux!? Du kanske skickade till fel person :P

2009-06-13 @ 16:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback