Arg

Arg, Vansinnig och Förbannad!
Kunde man ju ge fan på, att det skulle ha med Stockholm att göra! Som om jag inte har nog problem med Stockholm redan!? Hur jävla svårt ska det vara att fixa ett litet jävla teknik fel?!

Sen kan man fråga sig vad det är för fel på Stockholmare i största allmänhet!? Det är ju helt makalöst. Dom verkar tro att dom är synska, vet vad jag vill redan innan jag har talat om det för dom. Sen verkar dom tro, att bara för att man sitter i växeln på ett företag som råkar ha kontor i Sveriges huvudstad, så kan man bete sig precis hur man vill. Vara otrevlig som ett jävla fittansikte helt utan anledning. Lägga på luren i örat på folk helt utan anlednig för att sedan låta bli att svara när man försöker ringa upp.
Och inte nog med det. Dom tror att folk som ringer också är synska, att den som ringer ska veta att alla på företaget är upptagna och inte har tid att prata. Att personen man söker faktiskt inte svarar på några frågor. Att journalister i Stockholm inte svarar på frågor om deras egna företag för dom är ju journalister.
Sen är dom ju extremt puckade också. Jag förstår inte hur vissa har klarat av att bli VD. För allvarligt, om man inte kan svara på en fråga på ett korrekt sätt, inte ens uppfatta en fråga på ett korrekt sätt, hur har man då lyckats bli VD för företaget? Frågan är ju hur puckad övrig personal är då?
Att dom som sitter i växeln oftast inte är så smarta, det vet jag redan.
För om företagets VD finns på deras kontor i Stockholm och någon ringer och frågar efter "någon med ett övergripande ansvar i Stockholm". Då borde ju personen i växeln förstå att det är företagets VD man vill prata med. Men ICKE!

Jaa, nu vet alla som läser att jag inte gillar Stockholmare!
Nu ska jag hem å äta lunch!
Heeej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=jJPmuPrs3IY

2009-06-16 @ 21:54:25
Postat av: Anonym

:)

2009-06-18 @ 23:23:41
URL: http://fronda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du ha ett utlägg om vad jag tycker om 08or så säg till... Listan blir lång och ungefär lika snälla som dina bittraste inlägg...

2009-07-02 @ 21:14:29
URL: http://flatfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback