Vad?

Vad är det för fel på dig?
Du sitter och försvar en person du aldrig har träffat bara för att du av någon konstig anledning känner att du måste säga imot mig vad jag än säger. Jag kan komma med rena fakta om saker och ting och ändå är du där och säger imot, oavsett om det är dig jag pratar med eller inte! Jag kan prata om mig själv och ändå tror du att du vet bättre, hur är det möjligt? Du känner ju inte mig.
En klok människa sa en gång att du var en Alfahona, och det är fan så och det är ju inte direkt positivt. Jag vet att du tror det, men det beror ju på att du tror att du står över alla andra och att ingen kan tycka illa om dig.. IDIOT!!
Nej fy va jag stör mig på dig... helt otroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback