Fittansikte!

Helt jävla otroligt!
Jag kan inte för mitt liv förstå varför man vill göra så här??
Jag börjar fundera om jag har gjort nåt riktigt riktigt vidrigt, som kan orsaka att jag blir behandlad på det här viset.
Men jag kan inte komma på vad det skulle kunna vara?!
Har man plötsligt ändrat sig och vill åka själv eller helt enkelt inte vill umgås med personen det var tänkt att man skulle åka med, så kan man väl kläcka ur sig det lite tidigare? Hade jag vetat om det är innan så hade jag ju haft tid att planera. Löst det med annat boende och kanske nån som ville följa med.
Hur många gånger har inte vi pratat om just sånt här? Folk som inte kan bete sig. Fittansikten som inte har nåt vett i kroppen. Nu visar du precis de egenskaper som du påstår att du föraktar hos andra. Hyckleri kallar jag det.
Jag vet ju att du brukar vara ganska bra på att strula, men det här? Att medvetet se till att jag hamnar i skiten och inte minsta antydan till en förklaring har jag fått heller?!
Trodde inte att jag kunde ha mindre respekt för någon än vad jag har för en viss herre, men du gick fan om den herren nu!
Fy fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback